НОВИЙ ПОГЛЯД НА ВИКЛАДАННЯ УСНОГО МОВЛЕННЯ. ТИПОЛОГІЯ КЛАСИФІКАЦІЇ ТА НАПРАЦЮВАННЯ РОЗМОВНИХ ЗАВДАНЬ
Анотація
У статті є викладено питання щодо усного мовлення, які допоможуть вчителям вирішити, наскільки вони є важливими у контексті навчання та викладання. Після дослідження природи усного мовлення та труднощів його навчання запропоновано катетеризацію завдань з усного мовлення, а також п’ять кількісних аспектів інтеракці'ї в усному мовленні (обсяг, точність, плавність, взаємодія та зв’язність).
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-03-03
Як цитувати
Tatarovska, O. (2021). НОВИЙ ПОГЛЯД НА ВИКЛАДАННЯ УСНОГО МОВЛЕННЯ. ТИПОЛОГІЯ КЛАСИФІКАЦІЇ ТА НАПРАЦЮВАННЯ РОЗМОВНИХ ЗАВДАНЬ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 6(2), 137-141. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/2221
Розділ
Статті
Авторські права CC-BY