МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ ПОЛЬОВОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ З ЛАНДШАФТНОЇ ЕКОЛОГ
Ключові слова:
ландшафт, екологія, польові дослідження, маршрутна ландшафтна зйомка
Анотація
Розглянуто завдання і зміст навчальної польової практики з ландшафтної екології, методику рекогносцирувальних маршрутів, ландшафтної зйомки та досліджень еталонних ділянок. Зіставлено типологічний, регіональний та геохімічний підходи у класифікації ландшафтів. Акцентовано, що ландшафтна карта є основою вивчення функціонально-динамічної структури геосистем, їх віку, генезису і еволюції та необхідна при розробці рекомендацій з охорони, відновлення геосистем і ландшафтно-екологічної оптимізації природокористування. Наведено міжпредметні зв’язки практики з іншими навчальними дисциплінами.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-12-21
Як цитувати
Rak, T., & Karabyn, V. (2018). МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ ПОЛЬОВОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ З ЛАНДШАФТНОЇ ЕКОЛОГ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 6(1), 190-195. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/875
Розділ
Статті
Авторські права CC-BY