ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ВІВ: ПРОБЛЕМИ І ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ

  • M. Kozyar Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • M. Kademiya Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

Анотація

У етапі проаналізовано термін „наукова школа”, його основні ознаки та сукупність властивостей, Окреслена проблема збереження наукових кадрів і наукового потенціалу країни на основі перенесення значної частини наукові« досліджень з академічних установ у вищі навчальні заклади. Показано, що для повноцінного функціонування наукових шкіл необхідно суттєво перебудувати наукову діяльність вищих навчальних закладів на. основі обгрунтування критеріїв якості діяльності наукової школи та ідеальних моделей наукової діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-02-23
Як цитувати
Kozyar, M., & Kademiya, M. (2021). ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ВІВ: ПРОБЛЕМИ І ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 4(2), 102-106. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/2155

Найчастіше читають статті цього автора (ів)

1 2 > >>