АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ГУМАНІТАРНОГО РОЗМІНУВАННЯ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ
Ключові слова:
інноваційні методи навчання, навчально-пізнавальна діяльність, фахівець гуманітарного розмінування
Анотація
У статті досліджено форми і методи активізації навчально-пізнавальної діяльності на підставі аналізу навчання курсантів та студентів вищих навчальних закладів МО України, ДСНС України, МВС України та інших відомств за напрямом підготовки фахівців з розмінування. Аналізуючи вивчення військово-спеціальних предметів, встановлено, що особливо актуальними й ефективними для активізації діяльності є запропоновані інноваційні методи проведення занять з майбутніми фахівцями гуманітарного розмінування (саперами, піротехніками).
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-26
Як цитувати
Kozyar, M., & Okipnyak, D. (2018). АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ГУМАНІТАРНОГО РОЗМІНУВАННЯ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 8, 251-257. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/647
Розділ
Статті
Авторські права CC-BY