ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ЗАРУБІЖНИХ ТЕОРІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Ключові слова:
сучасні теорії дистанційного навчання, телефонний тьюторіал, тьютор
Анотація
Проведено порівняльний аналіз сучасних теорій дистанційного навчання (ДН), а саме: теорії реінтеґрації актів викладання і вивчення Д. Кіґена, еквівалентності ДН М. Сімонсона, Д. Шейла, Р. Гаррісона, М. Бейнтон, тривимірної теорії ДН Дж. Вердьюіна, Т. Кларка і теорії ДН Г. Ператон. У розглянутих теоріях підкреслюється незалежність і автономія студента, а також підтверджується те, що дистанційне навчання є фундаментально відмінною від інших формою навчання. Українські науковці можуть використати результати цього дослідження при розробленні теорій ДН з урахуванням особливостей розвитку нової форми навчання в Україні.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-09-27
Як цитувати
Shunevych, B. (2018). ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ЗАРУБІЖНИХ ТЕОРІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 12, 275-282. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/448
Розділ
Статті
Авторські права CC-BY