ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ЗАРУБІЖНИХ ТЕОРІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

  • B. Shunevych Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: сучасні теорії дистанційного навчання, телефонний тьюторіал, тьютор

Анотація

Проведено порівняльний аналіз сучасних теорій дистанційного навчання (ДН), а саме: теорії реінтеґрації актів викладання і вивчення Д. Кіґена, еквівалентності ДН М. Сімонсона, Д. Шейла, Р. Гаррісона, М. Бейнтон, тривимірної теорії ДН Дж. Вердьюіна, Т. Кларка і теорії ДН Г. Ператон. У розглянутих теоріях підкреслюється незалежність і автономія студента, а також підтверджується те, що дистанційне навчання є фундаментально відмінною від інших формою навчання. Українські науковці можуть використати результати цього дослідження при розробленні теорій ДН з урахуванням особливостей розвитку нової форми навчання в Україні.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-09-27
Як цитувати
Shunevych, B. (2018). ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ЗАРУБІЖНИХ ТЕОРІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 12, 275-282. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/448

Найчастіше читають статті цього автора (ів)