Перейти до основного змісту
Перейти до головного меню навігації
Перейти на нижній колонтитул сайту
Наукові записки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Педагогіка і психологія
Про нас
Про журнал
Політика (мета і завдання)
Процедура рецензування та видавнича етика
Авторські права
Редакційна колегія
Поточний випуск
Архіви
Авторам
Умови публікації
Підтвердження авторів
Вимоги до оформлення статей
Положення про конфіденційність
Контакти
Пошук
Пошук
Увійти
Поточний номер
№ 1(5) (2025): Наукові записки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Педагогіка і психологія
Опубліковано:
2025-06-04
Весь випуск
pdf
Титульна сторінка
PDF
ЗМІСТ
3-6
PDF
ПЕДАГОГІКА
МЕНТАЛЬНИЙ ВИКЛИК УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ ТА НАЦІОНАЛЬНІЙ КУЛЬТУРІ: ОБСЦЕННІСТЬ
Yu. P. Horblyanskyi, M. O. Kulchytska
7-20
PDF
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
S. M. Vdovych, O. M. Lozynska
21-27
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО ТА ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ДОВКІЛЛЯМ
V. V. Ivanova, L. V. Zdanevych, O. O. Sas
28-33
PDF
ЗДАТНІСТЬ ДО ВИХОВАННЯ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НАВИЧОК СВІДОМОГО ДОТРИМАННЯ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНИХ НОРМ І ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ ЯК ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ
T. O. Atroshchenko, O. S. Dudash
34-39
PDF
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ Й ОЦІНКИ ДОСЯГНЕНЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
N. A. Zobenko, Yu. O. Solovei, V. H. Bondar
40-49
PDF
МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВИХ ЯКОСТЕЙ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ КРАЇН – ЧЛЕНІВ НАТО
A. V. Okaievych
50-55
PDF
МОДЕЛЬ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ БІБЛІОТЕЧНОЇ, ІНФОРМАЦІЙНОЇ ТА АРХІВНОЇ СПРАВИ В ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ
M. H. Shlenova
56-64
PDF (English)
КОМПОНЕНТНО-СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ ФЕНОМЕНА «ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ДО РОБОТИ В ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ»
P. V. Hamolin
65-71
PDF
РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «ОХОРОНА ПРАЦІ»
A. F. Lytvyn
72-79
PDF
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ
S. M. Buzhynska, O. A. Yeremenko, I. M. Tolmachova
80-91
PDF
ФОРМУВАННЯ БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА КРІЗЬ ЛІНГВІСТИЧНУ ПРИЗМУ: ДОСВІД МОДУЛЯ ЖАНА МОНЕ
H. M. Tsyhanok, T. I. Klochkova, O. V. Berestok, L. I. Baidak
92-98
PDF
КЛЮЧОВІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
T. S. Harlytska
99-104
PDF
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
І. О. Zaitseva, Т. M. Plokhuta, S. V. Mikhno
105-111
PDF
ЦІЛІ І ЗМІСТ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ
H. A. Boiko
112-117
PDF
ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ Й ОСВІТНІ ПІДХОДИ
Ya. V. Kaimanova, N. S. Riabokon
118-122
PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ
R. P. Vlasenko, V. A. Yakovleva
123-129
PDF
ТРУДОВІ ЦІННОСТІ ТА ЖИТТЄВІ ОРІЄНТАЦІЇ МОЛОДІ: ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД
M. V. Yaroshchuk, A. R. Zablotskyi, Yu. V. Tymosh
130-134
PDF
ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
H. M. Broslavska
135-141
PDF
ПСИХОЛОГІЯ
ЧИ МАЄ ПРАВО ПСИХОЛОГ ДАВАТИ ПОРАДИ КЛІЄНТАМ У ПРОЦЕСІ ПСИХОЛОГІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ ТА ПСИХОТЕРАПІЇ?
V. K. Havrylkevych, S. L. Kruk
142-150
PDF
ГАРДЕНОТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ ПСИХОЕМОЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ СІМЕЙ, ЩО ВИХОВУЮТЬ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
H. B. Varina, O. V. Kovalova, K. O. Moloshon
151-158
PDF (English)
ТЕРАПЕВТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЛІТЕРАТУРИ: МЕХАНІЗМИ ВПЛИВУ НА ЕМОЦІЇ, МИСЛЕННЯ ТА ІДЕНТИЧНІСТЬ
O. A. Chernysh, N. V. Kharytonova, M. O. Oksiutovych
159-165
PDF
ФІЛЬМОТРЕНІНГ У СПІЛКУВАННІ НА ТЕМУ ПОВСЯКДЕННИХ КОНФЛІКТІВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ РІЗНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Yu. V. Vintiuk
166-173
PDF
ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ У ПОДОЛАННІ ЖИТТЄВИХ КРИЗ: ДОСВІД РОБОТИ З МОЛОДДЮ
T. V. Novak, M. B. Bodnar
174-180
PDF
ГЕНДЕРНА ТОЛЕРАНТНІСТЬ У ПСИХОЛОГІЧНІЙ КОРЕКЦІЇ ПРОКРАСТИНАЦІЇ
L. O. Podkorytova, A. S. Paladina
181-186
PDF
КОМУНІКАТИВНІ БАР’ЄРИ В СІМ’Ї: ПСИХОЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ТА КОНСУЛЬТУВАННЯ З УРАХУВАННЯМ ВІКОВОЇ СПЕЦИФІКИ
T. O. Dolga, Yu. S. Melnyk, Yu. V. Tymosh
187-191
PDF
ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ДОТРИМАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ В КОНТЕКСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
I. P. Annenkova, I. S. Druzhkova, O. V. Rudinska
192-199
PDF
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКИ МІЖ РИСАМИ «ВЕЛИКОЇ П’ЯТІРКИ» ТА ПРОФЕСІЙНИМИ ІНТЕРЕСАМИ RIASEC У СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ В УМОВАХ ТРИВАЛОЇ РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ВІЙНИ
R. M. Chayka
200-206
PDF
МЕДІЙНА БУТТЄВІСТЬ І ТРИВОЖНІСТЬ ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ ВІЙНИ: ЦИФРОВА ВРАЗЛИВІСТЬ ПОКОЛІННЯ Z
O. O. Porpulit
207-212
PDF
ХАРАКТЕРИСТИКА ПСИХОДІАГНОСТИЧНИХ МЕТОДИК ДЛЯ СИЛ БЕЗПЕКИ Й ОБОРОНИ
R. Ya. Yaremko, I. S. Koval, A. Yu. Mykhailetska
213-219
PDF
Переглянути всі випуски
Мова
English
Українська