ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ТА ОСНОВНІ АСПЕКТИ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ЗАСОБІВ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

  • O. V. Prydatko Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • A. G. Renkas Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • M. I. Sychevsky Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: інтерактивне навчання,, інтерактивні тренажери

Анотація

На прикладі Львівського державного університету безпеки життєдіяльності представлено матеріали дослідження ефективності інтерактивного навчання та проаналізовано основні аспекти запровадження інтерактивних тренажерів у організацію навчального процесу. Встановлено, що ефективність здобуття практичних вмінь та навичок студентами за допомогою розроблених інтерактивних тренажерів є вищою та якіснішою за традиційну форму. Але новітні підходи до навчання жодною мірою не скасовують фундаментального принципу дидактики – людина вчить людину, однак принципово здійснює його реалізацію. У підсумку фахівцю все-таки доведеться працювати з конкретними пожежними агрегатами.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2019-04-04
Як цитувати
Prydatko, O., Renkas, A., & Sychevsky, M. (2019). ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ТА ОСНОВНІ АСПЕКТИ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ЗАСОБІВ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 3, 46-50. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/1109

Найчастіше читають статті цього автора (ів)