ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ТА ОСНОВНІ АСПЕКТИ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ЗАСОБІВ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
Анотація
На прикладі Львівського державного університету безпеки життєдіяльності представлено матеріали дослідження ефективності інтерактивного навчання та проаналізовано основні аспекти запровадження інтерактивних тренажерів у організацію навчального процесу. Встановлено, що ефективність здобуття практичних вмінь та навичок студентами за допомогою розроблених інтерактивних тренажерів є вищою та якіснішою за традиційну форму. Але новітні підходи до навчання жодною мірою не скасовують фундаментального принципу дидактики – людина вчить людину, однак принципово здійснює його реалізацію. У підсумку фахівцю все-таки доведеться працювати з конкретними пожежними агрегатами.
Завантаження
Авторські права CC-BY