РОЛЬ ОСОБИСТІСНОЇ ЦЕНТРАЦІЇ ПЕДАГОГА ВИЩОЇ ШКОЛИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

  • M. Labach Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: особистісна педагогічна центрація педагога, гуманістична психологія, гуманістична педагогіка, фасилітатор, глобалізаційні зміни, саморозвиток, педагогічна творчість

Анотація

Проблема особистісної центрації педагога надзвичайно актуальна нині в зв’язку з тими викликами, які постають у суспільстві та освітньому середовищі під впливом цивілізаційних змін у світі.  Не подолані дотепер негативні суперечності пострадянського суспільства, яке посилено розвивало колективістську свідомість, потужний надшвидкий розвиток інформаційних технологій, інші фактори  є активними, здебільшого, негативними чинниками в освітньому середовищі й вимагають від учасників педагогічної взаємодії адекватних відповідей. Нові умови спонукають до активізації фасилітаційного навчання, яке розвивається зараз у світі та в Україні як найбільш відповідне гуманістичним ідеям педагогічної науки, що спрямовують всю увагу на особистість того, хто вчиться.  Формувати, отже, особистість, готову вільно висловлювати свою думку, бути індивідуальністю, брати відповідальність на себе й заявляти про себе – саме таке завдання особистісно центрованого педагога в сучасних умовах.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-06-11
Як цитувати
Labach, M. (2018). РОЛЬ ОСОБИСТІСНОЇ ЦЕНТРАЦІЇ ПЕДАГОГА ВИЩОЇ ШКОЛИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, (17), 145-150. https://doi.org/https://doi.org/10.32447/20784643.17.2018.20

Найчастіше читають статті цього автора (ів)