МОДЕЛЬНІ ЗАСОБИ ТЛУМАЧЕННЯ ОСОБЛИВИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ПНЕВМАТИЧНОГО КОЛЕСА ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ

  • P. М. Hashchuk Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: мобільна машина, еластичне колесо, зчіпні властивості, характеристика фрикційної взаємодії, коло й еліпс зчеплення, еліпсоїд зчеплення

Анотація

Йдеться про засоби модельного відображення зчіпних властивостей коліс транспортного засобу. Увагу зосереджено на особливих проявах явища зчеплення колеса з дорогою. Розглянуто окремі протиріччя в тлумаченні процесу кочення еластичного колеса. Наголошено на обмежених можливостях сутнісного відображення явища проковзування колеса існуючими аналітичними описами. Доведено ефективність побудови теорії кочення еластичного колеса на основі поняття характеристики фрикційної взаємодії (фрикційної характеристики), окремими різновидами якої є еліпс зчеплення та еліпсоїд зчеплення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-12-13
Як цитувати
Hashchuk, P. (2018). МОДЕЛЬНІ ЗАСОБИ ТЛУМАЧЕННЯ ОСОБЛИВИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ПНЕВМАТИЧНОГО КОЛЕСА ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 6(1), 42-53. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/854

Найчастіше читають статті цього автора (ів)